Salestopics: Uw verkoopresultaten verbeteren?
Menu
  • Home
  • Over SalesTopics
  • Contact
Inloggen SalesTopics Academy
Bel 040 - 2240375 of stuur een email naar info@salestopics.nl

Edward van Acht (Van Happen Containers)

Edward van Acht: “Met nadenken kom je te laat, met voordenken op tijd”

Edwin van Acht
Edward van Acht
Sales & Marketing Manager
Van Happen Containers
Vanhappencontainers.nl
  • 1. Vertel in het kort iets over jezelf, je carrière?

Sales, Marketing en IT lopen als een rode draad door mijn CV. Eerst als CRM-consultant bij Capgemini, daarna was ik bij KPN commercieel verantwoordelijk voor accounts als Philips, ASML, en NXP. Nu ben ik dus terecht gekomen in de wereld van afvalinzameling en –verwerking. Erg interessant, m.n. vanwege de uitdaging om afval zo slim en duurzaam mogelijk in te zamelen en verwerken.

  • 2. Wat is je belangrijkste doelstelling dit jaar?

Onze omzet met meer dan 10% laten groeien en het nieuwe CRM-systeem succesvol te implementeren om een grotere sales efficiency te bereiken.

  • 3. Wat is momenteel voor jou het belangrijkste knelpunt?

Onze organisatie groeit op alle fronten. Het is soms een knelpunt om deze groei en de beschikbare capaciteit in lijn te brengen.

  • 4. Hoe komen jullie aan nieuwe klanten?

Onze klanten vinden wij via telefonische verkoop, acquisitie door accountmanagers en online sales. We zien dat we veel klanten winnen omdat wij toonaangevend zijn in afvalinzameling met semi-ondergrondse containers. Deze containers zorgen ervoor dat er minder transportbewegingen nodig zijn en leiden daarmee tot CO2-reductie.

  • 5. Welke strategie hanteren jullie voor klantbehoud en klantontwikkeling (meer omzet bij bestaande klanten)?

De basis is uiteraard een goede dienstverlening. Wanneer klanten tevreden zijn over onze dienstverlening staan ze er vaak voor open om meerdere diensten bij ons af te nemen. Daarnaast bezoeken onze accountmanagers onze grote klanten regelmatig omdat een goede klantrelatie vaak leidt tot meer klantbehoud en ontwikkeling.

  • 6. Welke trends zie jij in Sales?

Potentiële klanten zijn steeds beter op de hoogte van inhoudelijke aspecten van je producten en diensten. Als verkoper dien je je daarom beter voor te bereiden om klanten een goed advies te geven. De relatiebeheerder die onvoorbereid koffie komt drinken heeft echt zijn langste tijd gehad.

  • 7. Waar erger jij je aan?

Verkopers die denken dat verkopen inhoudt dat je vooral veel over je product moet vertellen en dus niet echt luisteren naar een klant.

  • 8. Waar haal jij je voldoening uit?

Als het lukt om een grote opdracht binnen te halen waarvan we als team eerst dachten dat het bijna onmogelijk was. Het echte verkoopspel begint pas bij een Nee.

  • 9. Wat is je grootste commerciële succes?

We hebben laatst een omvangrijke aanbesteding gewonnen om al het afval in te zamelen bij een zeer grote onderwijsinstelling. Omdat de prijs voor allen partijen was vastgesteld moesten we aantonen dat wij de meest duurzame afvalinzamelaar van Nederland zijn.

  • 10. Van welke salestip heb je het meeste profijt?

Bereid belangrijke meetings altijd goed voor. Bedenk van te voren wat je uit het gesprek wil halen, welke rol jij of je collega speelt in het gesprek maar ook welk doel je gesprekspartner heeft.

Deel deze pagina:

Contact

Wij komen graag met u in contact

Telefoonnummer 040-2240375
Adres Iras 3 5591 SE Heeze
Kantoor uren 09:00 – 18:00
Email info@salestopics.nl

Sales Training

Sales training Nederland

Sales Training

Ontwikkel uw commercieel talent met
maar één doel: Succes als Resultaat!

Sales Coaching

Sales coaching

Sales Coaching

Effectieve individuele begeleiding voor persoonlijke groei met direct resultaat

Sales Consultancy

Sales consultancy Nederland

Sales Consultancy

Maatoplossingen voor de winnende verkoopstrategie met winstmaximalisatie
  • GRATIS OFFERTE SCAN

    Wilt u meer omzet uit uw offertes halen? Doe de test en check hoe u scoort op de 10 succes factoren voor het schrijven van winnende offertes. Succes verzekerd!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

SalesTopics in twee minuten

Gemiddelde waardering van onze deelnemers:

8,7
     
Van Happen Containers
Van Happen Containers
Hydro Extrusion
Hydro Extrusion
Royal IHC
Royal IHC
Holland Air Pumps
Holland Air Pumps
Friton Group
Friton Group
Kimmenade Nederland
Kimmenade Nederland
Omnicol Nederland
Omnicol Nederland
Parker Hannifin
Parker Hannifin
Resenex Benelux
Resenex Benelux
Rodac International
Rodac International
Roos Groep
Roos Groep
Syndus Group
Syndus Group
BR Containers
BR Containers
DSM Assurantiën
DSM Assurantiën
Louwman Groep
Louwman Groep
Rotodyne Asslelbergs
Rotodyne Asslelbergs
Snappet Nederland
Snappet Nederland
Watson-Marlow
Watson-Marlow
TSG Nederland
TSG Nederland
Euromate
Euromate
Dulimex
Dulimex
Dimensional Insight
Dimensional Insight
Biomedic
Biomedic
Batavia Groep
Batavia Groep
Haller Benelux
Haller Benelux

Waarom SalesTopics?

  • Praktijk- en resultaatgericht.
  • Creatief en innoverend.
  • Unieke maatoplossingen.
  • Vernieuwende programma's.
  • Ontwikkelt Sales talent.
  • Aantoonbare resultaten.
  • Ervaren trainers met passie.

sales-opleider-2016-award

salestopics-logo

SalesTopics
Training & Consultancy B.V.
Dirk Heziuslaan 5
5591 AA Heeze

040-2240375

info@salestopics.nl

IBAN : NL69 INGB 0008 0962 41
BTW nr. : NL.8589.04.949.B01

KvK Eindhoven : 71922733
Algemene Voorwaarden
Privacyverklaring

Lid van de Beukenrode Groep

Links

  • Sales Training
  • Sales Coaching
  • Sales Consultancy
  • SalesTopics Academy
  • Sales boeken
  • Sales Inspiratie
  • Sales Blog
  • Sales Sprekers
  • Sales Toppers
  • Sales Online Training
  • Sales Online Coaching
  • SalesToffer – App
  • SalesFeed
  • Sales – Offery
  • Sales Online

Laatste Tweets

Inspiratie mail

Meld je aan voor de SalesTopics
Inspiratie mail, vol met artikelen
en sales inspiratie met veel
praktische, direct toepasbare tips:
Inloggen SalesTopics Academy

Social Media

Snelmenu

  • Home
  • Over SalesTopics
  • Contact
Copyright © 2016 SalesTopics. Website door Your Productions.