Workshop Emotionele Klantbeleving
Workshop Emotionele Klantbeleving
Maak ambassadeurs van uw klanten
Veel bedrijven hebben rationeel gezien de dienstverlening richting hun klanten redelijk tot goed op orde. Ze voldoen aan het verwachtingspatroon van de klant. Niks mis mee, zou je zeggen. Maar de economie en de transparante markt waarin we leven, is volop in beweging. Producten en diensten zijn gemakkelijk uitwisselbaar. Het wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden, op een ‘andere’ manier, waarmee u écht het verschil maakt. In deze workshop leert u hoe u emotionele klantbeleving succesvol integreert in uw organisatie!
PROGRAMMA
In deze interactieve en praktische workshop krijgt u antwoord op de volgende vragen:
- Wat is emotionele klantbeleving en wat zijn de organisatiewaarden?
- Hoe maakt u met emotionele klantbeleving het verschil?
- Welke kansen levert emotionele klantbeleving uw organisatie op?
- Hoe ziet de ‘reis’ van de klant binnen uw organisatie eruit?
- Wat zijn de verschillen tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid?
- Hoe maak ik het overtreffen van klantverwachtingen structureel eigen?
- Hoe regisseer ik klantbeleving en hoe vergroot ik mijn ‘gun-factor?
- Welke contactmomenten heb ik met klanten en waarin maak ik het verschil?
- Hoe creëer ik bewustwording bij mijn medewerkers, zodat ze een stapje extra doen?
- Hoe stelt u uw eigen ‘Verras de Klant’ of ‘Knuffel de Klant’ –programma samen?
RESULTAAT
- U bent zich bewust van de factoren die een rol spelen bij emotionele klantbeleving.
- U heeft invloed op klantbeving, neemt uw verantwoordelijkheid en draagt deze positief uit.
- U herkent de ‘momenten van de waarheid’ en maakt daadwerkelijk het verschil.
- U realiseert een hogere klanttevredenheid en een duurzame klantloyaliteit.
- U krijgt veel werkplezier! Emotionele klantbeleving levert u en uw klant veel waardering op.
VOOR WIE
De workshop Emotionele Klantbeleving is maatwerk. De speciaal voor uw organisatie samengestelde workshop helpt u en uw medewerkers om klanten emotioneel te beïnvloeden en daarmee de klanttevredenheid te vergroten en de klantloyaliteit te verhogen.
UW INSPIRATOR
Deze interactieve workshop wordt gegeven door ‘Sales-Inspirator’ Rob Snoeijen. Basis voor deze inspirerende workshop vormen zijn boeken Verras de Klant, Knuffel de Klant en Verleid de Klant. Vanuit zijn ervaring én met zijn VERRAS® – visie weet hij als geen ander hoe je VERRASsend en dus onderscheidend kunt zijn. Met meer tevreden klanten en een hogere omzet als resultaat!
INVESTERING
De investering voor deze unieke workshop ‘Emotionele Klantbeleving’ is afhankelijk van de exacte trainingsbehoeften. Deze kan per organisatie verschillen. Maatwerk levert het maximale rendement op. Aan de hand van een scherpe analyse werken wij een op maat gesneden trainingsvoorstel uit. Volledig toegespitst op uw wensen. Nodig ons uit voor een vrijblijvend gesprek.
5591 AA Heeze