Knuffel de klant
Knuffel de Klant
Bezieling in klantbehoud
Klantknuffelen is de nieuwe dimensie in klantbehoud en klantgroei. Het is de enige manier om je nog echt te onderscheidden in een tijd waarin enkel klanttevredenheid niet meer volstaat. Het is nu aan de ‘verkoper nieuwe stijl, de hugger, die naast het realiseren van een rationele betrokkenheid tussen klant en leverancier nu ook moet zorgen voor wederzijdse emotionele betrokkenheid.Klantknuffel is een bewezen filosofie met als doel klantverwachtingen steeds te overtreffen en daarmee klantgroei te realiseren.
Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe klantknuffelen werkt, hoe een organisatie haar huggers maximaal kan laten renderen en vooral hoe een klant geknuffeld kan worden. De combinatie van het grootschalige, een wetenschappelijke onderbouwing, unieke knuffelinterviews met toonaangevende organisaties en de vele praktische knuffelvoorbeelden van sales professionals uit het hele land, vormt een onuitputtelijke bron van inspiratie om trouwe klanten daadwerkelijk te transformeren tot oprecht enthousiaste ambassadeurs.
Een gesigneerd exemplaar bestellen?
JA, leuk idee! Neem met mij contact op:
Meerdere exemplaren met korting bestellen?
JA, ik wil graag meer info over de mogelijkheden:
Nieuwsgierig naar de inhoud?
JA, ik ontvang graag van Knuffel de Klant de inleiding en hoofdstuk 1:
Boekinformatie
Uitgeverij: MYbusinessmedia.
Uitvoering: Gebonden/full colour.
Formaat: 14 x 21 cm.
Jaar uitgave: 2010.
Druk: 2e druk, februari 2011.
Omvang: 134 pagina’s.
Auteurs: Rob Snoeijen & Stephan van Gelder.
Investering: € 25,00.
ISBN: 978-90-7486-459-6.
NUR: 801, 802.
5591 AA Heeze