Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2023
Gemiddelde waardering 8.7

Online Sales Training

Resultaatgerichte E-Learning om succesvol te verkopen

Wilt u het maximale rendement uit uw verkoopinspanningen halen? Bent u op zoek naar de meest succesvolle verkooptechnieken om meer klanten en een hogere omzet te halen? En wilt u uw verkoopvaardigheden aanscherpen tegen een lage investering en leren op het moment dat het u past en in uw eigen tempo?

Het leren van verkoopvaardigheden is nog nooit zo doeltreffend geweest

Deze praktijkgerichte online sales training daagt u uit en zet u aan het denken. Met vragen, opdrachten en oefeningen. Met kennisoverdracht – niet theoretisch maar direct toepasbaar – en met unieke voorbeeld video-opnames en inspirerende video’s. Hiermee ontwikkelt u uw eigen Sales Toolbox met verkoop-gereedschap, waarmee u direct effectief en efficiënt aan de slag kunt.

In deze interactieve en praktische training krijgt u o.a. antwoord op de volgende vragen:

Programma

  • Hoe wordt u een TOP-verkoper en welke verkoopmethodiek is het meest succesvol?
    Het is toch vreemd dat een timmerman beschikt over een gereedschapskist, met voor elke klus specifiek gereedschap, terwijl veel mensen in commerciële functies geen tools hebben om hun werk effectief en efficiënt uit te voeren? Met behulp van het 7-stappenplan reiken we u de juiste vaardigheden en inzichten aan, waarmee u de beste verkoopresultaten bereikt.
  • Hoe maakt u een ambitieus verkoopplan en hoe bereidt u een verkoopgesprek voor?
    Zonder doel geen doelpunten! Het maken van een verkoopplan met kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen is de basis om doelgericht en succesvol te verkopen. Welke informatie heeft u nodig om het gesprek voor te bereiden? Goede verkopers zorgen voor de juiste voorbereiding, want wie zich vergeet voor te bereiden, bereidt zich voor om vergeten te worden!
  • Wat zijn de succesfactoren voor een onuitwisbare (1e) indruk?
    We zijn ons er niet altijd van bewust, maar de eerste indruk is vaak bepalend voor het vervolg. Dit oordeel komt zelfs binnen enkele seconden tot stand. Waar let een klant op? Heeft u uw uitstraling afgestemd op het verwachtingspatroon van de klant? Door oog te hebben voor detail en door u professioneel voor te stellen met een goede Sales Pitch, zorgt u direct voor een perfecte indruk.
  • Hoe wint u snel het vertrouwen van de klant en wordt u de regisseur van het gesprek?
    Mensen doen zaken met mensen. Het is belangrijk om een gevoel van vertrouwen te creëren. Als er geen chemie tussen mensen ontstaat, ontstaat er in de meeste gevallen ook geen zakelijke relatie. Met het creëren van de juiste sfeer en een prikkelende gespreksopening geef je effectief sturing aan het verkoopgesprek. Gesprekken met klanten verlopen plezierig en zijn minder vrijblijvend van aard.
  • Wat is effectief commercieel communiceren, wat zijn de valkuilen en hoe ontloopt u deze?
    Communiceren is informatie uitwisselen. In de interactie tussen mensen gaat het vaak mis. In de communicatie in het algemeen en bij het verkopen in het bijzonder, zijn aannames misschien wel de belangrijkste reden van miscommunicatie. U leert de valkuilen te herkennen. Door te leren actief te luisteren, zowel verbaal als non-verbaal, bent u in staat om heldere klantgesprekken te voeren.
  • Hoe analyseert u de juiste klantbehoefte en welke vraagtechnieken kunt u hiervoor inzetten?
    Overkomt het u ook weleens dat u zich, wanneer u na een klantbezoek weer buiten staat, realiseert dat u een aantal vragen vergeten bent te stellen? In deze training leert u scherp en gestructureerd de werkelijke eisen, wensen en behoeften van klanten nauwkeurig in kaart te brengen. Met een goed inlevingsvermogen weet u de juiste vragen te stellen en alle verkoopkansen te signaleren. Met meer omzet als resultaat.
  • Hoe beïnvloedt u de klant en op welke wijze kunt u het beste omgaan met bezwaren?
    Gebruikt u dezelfde argumenten als uw concurrent om de klant te overtuigen? Of bent u echt onderscheidend? Om te kunnen overtuigen, moet u zelf oprecht overtuigd zijn van uw boodschap. Met een succesvolle argumentatie methodiek leert u de klant volledig te overtuigen. Mocht de klant toch nog een bezwaar zien, dan leert u hoe u hier het beste mee om kan gaan.
  • Hoe herkent u koopsignalen en wat zijn slimme technieken om een deal te sluiten?
    Niets is zo lastig als afsluiten. Het is begrijpelijk dat veel verkopers angst hebben om af te sluiten. Ze blijven maar doorpraten en vallen constant in herhaling. Een verkoopgesprek is pas succesvol afgerond als u een deal heeft. Door adequaat in te spelen op de reactie van de klant, bent u met onze succesvolle afsluittechnieken in staat om de opdracht te scoren.
INTRODUCTIE VIDEO

Nieuwsgierig naar de inhoud?

INHOUD VAN DE MODULES

Module 1: Wat is succesvol verkopen?
Module 2: Fase 1- De voorbereiding
Module 3: Fase 2 – Jezelf voorstellen
Module 4: Fase 3 – Het opwarmen van de klant
Module 5: Fase 4 – De opening van het gesprek
Module 6: Fase 5 – Analyseren klantbehoeften
Module 7: Fase 6 – Het beïnvloeden van de klant
Module 8: Fase 7 – Het sluiten van de deal

  • Module 1: Wat is succesvol verkopen?
    In deze module leert u hoe u een TOP-verkoper wordt. Verkopen is een vak, met structuur, gesprekstechnieken en verkoopvaardigheden. Met behulp van een effectieve verkoopmethodiek, door u in te leven in de behoeften van de klant en te denken in oplossingen, leert u snel tot resultaten te komen.
  • Module 2: Fase 1- De voorbereiding
    Winnaars hebben een plan, verliezers excuses. Tijdens deze module leert u gestructureerd een verkoopplan te formuleren waarmee u de door u vastgestelde doelstelling bereikt. U leert hoe u een verkoopgesprek goed en zorgvuldig voorbereiden, zodat het gesprek bij de klant zo optimaal mogelijk verloopt.
  • Module 3: Fase 2 – Jezelf voorstellen
    In deze module leert u zichzelf op een professionele manier voor te stellen. U leert een verpletterende 1e indruk te maken en oog te hebben voor uw uitstraling. Daarnaast ontwikkelt u uw eigen Sales Pitch waarmee u een krachtige indruk bij de klant achterlaat.
  • Module 4: Fase 3 – Het opwarmen van de klant
    Om een vertrouwensband met de klant op te bouwen is het belangrijk dat u in een verkoopgesprek eerst de juiste sfeer creëert. In deze module leert u hoe u een wederzijdse ‘klik’ realiseert. Tevens krijgt u inzichten in commerciële communicatie; wat zijn de valkuilen en hoe kunt u deze ontlopen.
  • Module 5: Fase 4 – De opening van het gesprek
    In deze module leert u met een prikkelende openingszin de volledige aandacht van de klant te krijgen. U leert wat professionele gespreksdiscipline inhoudt en hoe u de regie in het verkoopgesprek neemt, om daarmee effectief sturing te geven aan de doelstelling van het gesprek.
  • Module 6: Fase 5 – Analyseren klantbehoeften
    Verkopen is vragen stellen. In deze module leert u diverse vraagtechnieken en hoe u deze effectief kunt toepassen om gestructureerd de juiste klantbehoefte te bepalen. Want hoe beter uw vragen zijn, hoe beter u luistert en hoe beter u de behoefte van uw klant kent, hoe groter uw kans op succes is.
  • Module 7: Fase 6 – Het beïnvloeden van de klant
    In deze module leert u met behulp van een succesvolle argumentatie methodiek een krachtige argumentatie op te bouwen, waarmee u de klant voor 100% weet te overtuigen. Aan de hand van een aantal bezwaartechnieken leert u de beste reactie op bezwaren en tegenwerpingen.
  • Module 8: Fase 7 – Het sluiten van de deal
    Het is de taak van de verkoper om klanten te helpen in het nemen van een beslissing. In deze module leert u de meest succesvolle afsluittechnieken om tot een deal te komen. Daarnaast leert u koopsignalen te herkennen, de prijs te presenteren en resultaatgericht te onderhandelen.

Voor wie

De Online Sales Training ‘Accelerate your Sales’ is speciaal ontworpen voor mensen met een drukke agenda, die hun commerciële vaardigheden willen verbeteren, op een locatie en tijdstip die ze zelf uitkiezen. De totale gemiddelde tijdsbesteding bedraagt 4,5 uur. Ook voor organisaties met een beperkt verkoopteam, kleine ondernemingen of ZZP-ers, is deze commerciële training een echte aanrader.

Investering

Uw investering voor deze uitgebreide en interactieve Online Sales Training met prikkelende vragen, praktijkgerichte opdrachten, unieke voorbeeld opnames en inspirerende video’s bedraagt nu met speciale kortingscode € 245,-, exclusief btw (Normaal € 295,-). U krijgt een jaar lang onbeperkt toegang, E-ondersteuning en een handig ‘spiekbriefje’.

Bestel de training met kortingscode en binnen enkele minuten bent u actief aan de slag!

Interesse in deze Sales Training? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail
SalesTopics Academy

De Top 10 meest populaire SalesTopics trainingen

SalesTopics Academy

Kwalitatief, hoogstaande opleidingsprogramma’s

De SalesTopics Academy biedt een groot scala aan opleidingen, workshops en trainingen op het gebied van Sales, Klantgerichtheid en Commerciële Communicatie. Zowel online als klassikaal. Onze trainingen leveren een aantoonbare bijdrage aan de persoonlijke groei van de deelnemer en de verbetering van het bedrijfsresultaat van de organisatie.

SalesTopics Academy biedt de volgende opleidingen en trainingen:

  • Incompany Training (Klassikale Sales opleidingen)
  • Online Sales Training (E-Learning)
  • Blended Learning (Combinatie van klassikaal leren en E-learning)
  • Sales Excellence Learning Experience (Micro Learning)
  • Sales-ABC opleidingen
  • Individueel Sales Ontwikkeltraject
We laten graag onze klanten aan het woord!

Onze ambassadeurs

De SalesTopics training is praktisch, direct toepasbaar en persoonlijk. Door de logische volgorde van de training leer je verkopen van A tot Z, waardoor je het geleerde direct kunt toepassen in de praktijk. Ik geef deze training een dikke 9!

Milan Halkers

Milan Halkers
Accountmanager
Vandaar

De online sales training leert me om op een gestructureerde wijze een succesvol verkoopgesprek te voeren door de verschillende fases te doorlopen. Ik pas verschillende technieken in de praktijk toe en zal hiermee blijven oefenen om continu te leren.

Marleen Hardy

Marleen Hardy
Internationaal Account Manager
OCI Nitrogen

Mijn ervaring met de online sales training is dat ik er veel van heb geleerd, omdat ik volledig nieuw was in het verkopen. Er komen veel verschillende onderwerpen in voor. Je leert de kennis van verkopen online in je eigen tijd.

Minke Henderikx

Minke Henderikx
Account manager
Cabinaid