Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2022
Gemiddelde waardering 8.7

Nieuwe klanten benaderen

Succesvol zaken doen vereist training, discipline en vooral hard werken

Ieder bedrijf loopt wel eens tegen het punt aan. Ik heb nieuwe klanten nodig en ik weet niet hoe ik die klanten het beste kan benaderen. Eén van de eerste stappen die u in dit proces moet gaan zetten is om te onderzoeken wie die nieuwe klanten kunnen zijn. Want kiest u voor dezelfde doelgroep? Of is de markt al verzadigd en gaat u kiezen voor een nieuwe doelgroep? En als u kiest voor een nieuwe doelgroep, hoe gaat u dan die doelgroep benaderen? In onze training over hoe u het beste nieuwe klanten kunt benaderen behandelen we de eerste stappen van dit onderwerp.

Durf de nieuwe klant te benaderen

Bij SalesTopics praten we vaak over de lef factor. Durven om de juiste te vragen te stellen om er zo achter te komen wat de klant nodig heeft. Durven te vragen naar wat u als bedrijf zijnde voor de klant kunt betekenen. Dit klinkt misschien gemakkelijk, maar een goede vraag stellen die de klant positief verrast blijkt toch vaak lastig in de praktijk.

Daarom behandelen wij dit topic in onze training over hoe u het beste nieuwe klanten kunt benaderen. Wij geven u zowel algemene tips mee, waarmee wij met grote regelmaat al sales medewerkers helpen, als dat wij naar u kijken. Hoe kunnen wij u persoonlijk verder helpen? Dit wij door persoonlijke tips te geven die relevant zijn voor u en die u ook direct kunt toepassen in de praktijk.

Verras de klant

Het gaat niet voor de éérste keer zijn dat uw potentiële klant benadert wordt voor een verkoopgesprek. Dus waarom moet de klant voor u kiezen? Dit is een zeer lastige vraag die wel beantwoord dient te worden voordat u nieuwe klanten gaat benaderen. Het antwoord op deze vraag is dat het belangrijk is om de klant te verassen. Hoe kunt u de klant positief verassen, waardoor de klant niet alleen u onthoudt, maar ook voor u kiest. Daarbij kijken we zowel naar hoe u zich als bedrijf zijnde de klant kunt verassen, maar ook hoe u als persoon de klant kunt verassen. Bent u benieuwd hoe? Neem dan contact op of vraag de training klantgericht denken en doen aan?

SalesTopics Academy biedt de volgende opleidingen en trainingen:

  • Incompany Training (Klassikale Sales opleidingen)
  • Online Sales Training (E-Learning)
  • Blended Learning (Combinatie van klassikaal leren en E-learning)
  • Sales-ABC opleidingen
  • Individueel Sales Ontwikkeltraject

Wilt u succes als resultaat?

De Sales Training van SalesTopics brengt uw organisatie een bewezen hoger rendement. Heeft u behoefte aan concrete rendementsverbetering? Maak dan nu een afspraak voor een training op maat, waarin we praktijkgericht werken aan het verbeteren van de Sales Skills en Sales Attitude van uw mensen. Met succes als resultaat.

Interesse in deze Sales Training? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail

Zij gingen u voor

Sales Opleider 2022
  • Praktijk- en resultaatgericht
  • Creatief en innoverend
  • Unieke maatoplossingen
  • Vernieuwende programma's
  • Ontwikkelt Sales talent
  • Aantoonbare resultaten
  • Ervaren trainers met passie
8.7

Gemiddelde waardering
van onze deelnemers

We laten graag onze klanten aan het woord!

Onze ambassadeurs