Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2021
Gemiddelde waardering 8.7

Online marketing vergroot uw omzet

Succesvol zaken doen vereist training, discipline en vooral hard werken

Veel bedrijven investeren veel geld en moeite in het ontwerpen van een mooie website. Een aantrekkelijke website is echter nog geen garantie voor meer klanten. Nog belangrijker is het om op internet goed zichtbaar te zijn. Daarom spenderen bedrijven een deel van hun marketing budget aan online marketing. Maar wat haalt u uit online marketing? Online marketing als verkoopkanaal: Meer website bezoekers Meer warme leads om actief mee aan de slag te kunnen gaan Meer klanten en omzet

Onderdelen online marketing

Online marketing is een breed begrip en omvat alle onderdelen om uw bedrijfsnaam/producten & diensten online onder aan de aandacht te brengen bij uw doelgroep met als resultaat het behalen van uw marketingdoelstellingen. Dit kan natuurlijk op meerdere (betaalde en onbetaalde) manieren. SalesTopics weet precies welke manier voor u geschikt is zodat u de juiste personen bereikt en optimaal rendement behaald met uw marketingbudget. We geven u graag een korte uitleg over bepaalde facetten van online marketing.

Advertising

Een korte termijn strategie om online op te vallen, is via Advertising. Met het plaatsen van een advertentie in de zoekmachine bent u op een prominente plaats in de zoekmachine snel zichtbaar. Met deze gesponsorde links haalt u meer bezoekers naar uw pagina. SalesTopics is gespecialiseerd om met uw vooraf bepaalde budget exact de juiste personen aan te spreken, zodat uw online campagnes zo effectief mogelijk zijn. Advertenties om bezoekers te enthousiasmeren om door te klikkenb kunnen zowel uit tekst en beeld bestaan. SalesTopics bespreekt met u wat voor uw business de meeste bezoekers aan zal trekken.

Gratis zoekverkeer

Naast betaalde advertenties is het ook mogelijk om gratis zoekverkeer naar uw website te halen. Dat klinkt natuurlijk voor iedere ondernemer als muziek in de oren. Hoe kan dit dan? En wie helpt u daarbij? Een zoekresultaten pagina in de zoekmachine heeft een bepaalde indeling. Eerst worden de betaalde advertenties vertoond (maximaal 4 bovenaan) en daarna volgt het gratis (organisch) zoekverkeer. De eerste drie posities in het organisch zoekverkeer zorgen gemiddeld voor 50% van de clicks naar uw website. Deze posities zijn dus erg interessant. Wanneer u op pagina 2 of verder van Google staat, dan blijft daar nog maar minder dan 1% van over. SalesTopics brengt voor u, aan de hand van een zoekwoordonderzoek, uw nichemarkt in kaart en bepaald (met u) welke zoekwoorden interessant zijn om topposities te bekleden en leads te genereren. Vervolgens wordt er een concreet stappenplan uitgewerkt hoe deze posities bereikt gaan worden. Een verbeterde online zichtbaarheid in de gratis zoekresultaten zal uw bezoekersaantallen dus aanzienlijk doen stijgen.

SalesTopics Academy biedt de volgende opleidingen en trainingen:

  • Incompany Training (Klassikale Sales opleidingen)
  • Online Sales Training (E-Learning)
  • Blended Learning (Combinatie van klassikaal leren en E-learning)
  • Sales-ABC opleidingen
  • Individueel Sales Ontwikkeltraject

Wilt u succes als resultaat?

De Sales Training van SalesTopics brengt uw organisatie een bewezen hoger rendement. Heeft u behoefte aan concrete rendementsverbetering? Maak dan nu een afspraak voor een training op maat, waarin we praktijkgericht werken aan het verbeteren van de Sales Skills en Sales Attitude van uw mensen. Met succes als resultaaat.

Spreek uw vaste klanten aan met e-mail marketing

Ieder bedrijf heeft vaste klanten en volgers. Deze zijn erg waardevol voor uw business. Zij zijn het bewijs dat u als bedrijf iets uitzonderlijks te bieden heeft. Dit kan zowel een product als een dienst zijn. Via e-mail marketing worden huidige klanten op de hoogte gesteld van ontwikkelingen binnen uw bedrijf (lees; nieuw assortiment, productaanbiedingen, inside information). Ook wordt e-mail natuurlijk gebruikt om nieuwe klanten te werven. Met e-mail campagnes bereikt u een grote groep warme leads tegelijkertijd. Op basis van data en klikgedrag, worden de krenten in de pap geïdentificeerd en kan het verkoopteam direct inspelen op het behoefte patroon van potentiële klanten.

Interesse in deze Sales Training? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail

Zij gingen u voor

Sales Opleider 2021
  • Praktijk- en resultaatgericht
  • Creatief en innoverend
  • Unieke maatoplossingen
  • Vernieuwende programma's
  • Ontwikkelt Sales talent
  • Aantoonbare resultaten
  • Ervaren trainers met passie
8.7

Gemiddelde waardering
van onze deelnemers

We laten graag onze klanten aan het woord!

Onze ambassadeurs