Beurstraining
Beurstraining
Wist u dat het succes van een beursdeelname voor 30% wordt bepaald door de juiste voorbereiding? SalesTopics heeft een interactieve beurstraining ontwikkeld om meer rendement te halen uit uw beursevent. De beurstrainingen van SalesTopics kenmerken zich door een hoog interactie gehalte met een scherp oog voor structuur, kwalificeren, presenteren en het maken van afspraken. Het resultaat van de beurstraining zijn meer afspraken of beter gekwalificeerde leads.
Beter acteren op beurzen
De beurstrainingen van SalesTopics worden volledig op maat gemaakt voor bedrijven die regelmatig deelnemen aan beurzen of tentoonstellingen. Naast de structuur van een succesvol beursgesprek zetten wij uw team op scherp, zodat zij gemotiveerd en met veel plezier beter acteren op beurzen om uiteindelijk uw ambitieuze beursdoelstellingen realiseren. Zo is een beurstraining een training met een hoge Return on Investment. Het volgen van deze beurstraining maakt van elke beursdeelname een succes.
De Top 10 meeste populaire SalesTopics trainingen:

Professionele verkoop gesprekken voeren
Met behulp van de meest effectieve en succesvolle verkooptechnieken haalt u het maximale rendement uit klantgesprekken met de order als resultaat.
Lees meer
Op naar een winnende verkoopondersteuning
Signaleer vanuit een proactieve rol alle kansen en benut de cross- en up-selling mogelijkheden van uw organisatie optimaal voor meer opdrachten.
Lees meer
Verkoop je techniek met commercieel gevoel
Praktische vaardigheden en de juiste commerciële inzichten helpen u om de technische producten of diensten beter en sneller te verkopen.
Lees meer
Haal meer rendement uit een beursdeelname
Bereid u maximaal voor en neem kennis van de succesfactoren voor een effectieve beursdeelname met meer en kwalitatieve leads als resultaat.
Lees meer
Verstevig de relatie met de belangrijkste klanten
Aan de hand van accountplan formuleert u heldere accountdoelen, waardoor uw uitdagende verkoopdoelstellingen gerealiseerd worden.
Lees meer
Scoor sneller en meer kwalitatieve leads
Zet zelfbewust de juiste acquisitietools in voor het maken van afspraken en leer omgaan met tegenwerpingen en assertieve secretaresses.
Lees meer
De kunst van scherp en effectief zaken doen
Met kennis van doelgerichte onderhandelings- en beïnvloedingsstijlen komt u uiteindelijk tot een win-win situatie voor het beste resultaat.
Lees meer
Overtuigend en met zelfvertrouwen spreken
Stem uw verhaal af op uw publiek en ontwikkel uw eigen authentieke stijl van presenteren waardoor uw boodschap krachtig en beter blijft hangen.
Lees meer
Beïnvloeding van het onbewuste brein
Door uw non verbaliteit, gedrag, argumentatie, onderhandelings- en afsluittechnieken aan te passen op dat van uw klant sluit u sneller een deal.
Lees meer
Verhoog doeltreffend je klanttevredenheid
Klantgericht ondernemen met als doel het verwachtingspatroon van de klant te overtreffen leidt tot meer tevreden en loyale klanten.
Lees meerWilt u succes als resultaat?
De Sales Training van SalesTopics brengt uw organisatie een bewezen hoger rendement. Heeft u behoefte aan concrete rendementsverbetering? Maak dan nu een afspraak voor een training op maat, waarin we praktijkgericht werken aan het verbeteren van de Sales Skills en Sales Attitude van uw mensen. Met succes als resultaat.
Drie tips voor de beurstraining
Tijdens onze beurstraining krijgt u persoonlijke tips mee die u ook direct in de praktijk kunt toepassen, maar hier zijn alvast drie tips voor een succesvolle beurstraining.
- Bereid u goed voor
Een goede voorbereiding is alles. Wat wilt u behalen op de beurs, hoe gaat uw stand eruit zien, wat is uw doelgroep, hoe gaat u opvallen en wat is uw verhaal? Allemaal goede vragen die voordat de beurs begint beantwoord moeten worden. Het is dus belangrijk om hier goed over na te denken. Een goede evaluatie over wat de bezoekers aansprak op de beurs is hierbij ook zeker een goede toevoeging.
- Houdt uw personeel gemotiveerd
Het kan altijd zo zijn dat het begin van de beurs niet helemaal zoals u had verwacht. U krijgt bijvoorbeeld vaak nee te horen en de concurrentie is zwaarder dan gedacht. Echter, blijven er altijd kansen voor u liggen. Schaaf op dat moment misschien ligt aan uw strategie, maar blijf wel altijd uzelf uitstralen. Houdt daarbij ook uw personeel gemotiveerd zodat de volgende bezoeker toch enthousiast naar uw stand loopt.
- Wees uniek
Op een beurs staan tal van stands, maar slechts enkele worden onthouden door de bezoeker. Dus hoe gaat u ervoor zorgen dat u één van die stands bent? Dit is misschien wel de belangrijkste vraag die u zichzelf moet afvragen. Niet iedereen van de beurs hoeft u te onthouden, echter wel de mensen uit uw doelgroep. Dus op wat voor manier kunt u uw doelgroep prikkelen die u aangesproken hebt op de beurs?
5591 JH Heeze