De beurstrainingen van SalesTopics worden volledig op maat gemaakt voor bedrijven die regelmatig deelnemen aan beurzen of tentoonstellingen. Naast de structuur van een succesvol beursgesprek zetten wij uw team op scherp, zodat zij gemotiveerd en met veel plezier beter acteren op beurzen om uiteindelijk uw ambitieuze beursdoelstellingen realiseren. Zo is een beurstraining een training met een hoge Return on Investment. Het volgen van deze beurstraining maakt van elke beursdeelname een succes.
Wilt u succes als resultaat?
De Sales Training van SalesTopics brengt uw organisatie een bewezen hoger rendement. Heeft u behoefte aan concrete rendementsverbetering? Maak dan nu een afspraak voor een training op maat, waarin we praktijkgericht werken aan het verbeteren van de Sales Skills en Sales Attitude van uw mensen. Met succes als resultaat.
Drie tips voor de beurstraining
Tijdens onze beurstraining krijgt u persoonlijke tips mee die u ook direct in de praktijk kunt toepassen, maar hier zijn alvast drie tips voor een succesvolle beurstraining.
- Bereid u goed voor
Een goede voorbereiding is alles. Wat wilt u behalen op de beurs, hoe gaat uw stand eruit zien, wat is uw doelgroep, hoe gaat u opvallen en wat is uw verhaal? Allemaal goede vragen die voordat de beurs begint beantwoord moeten worden. Het is dus belangrijk om hier goed over na te denken. Een goede evaluatie over wat de bezoekers aansprak op de beurs is hierbij ook zeker een goede toevoeging.
- Houdt uw personeel gemotiveerd
Het kan altijd zo zijn dat het begin van de beurs niet helemaal zoals u had verwacht. U krijgt bijvoorbeeld vaak nee te horen en de concurrentie is zwaarder dan gedacht. Echter, blijven er altijd kansen voor u liggen. Schaaf op dat moment misschien ligt aan uw strategie, maar blijf wel altijd uzelf uitstralen. Houdt daarbij ook uw personeel gemotiveerd zodat de volgende bezoeker toch enthousiast naar uw stand loopt.
- Wees uniek
Op een beurs staan tal van stands, maar slechts enkele worden onthouden door de bezoeker. Dus hoe gaat u ervoor zorgen dat u één van die stands bent? Dit is misschien wel de belangrijkste vraag die u zichzelf moet afvragen. Niet iedereen van de beurs hoeft u te onthouden, echter wel de mensen uit uw doelgroep. Dus op wat voor manier kunt u uw doelgroep prikkelen die u aangesproken hebt op de beurs?