Erwin Lenting (Dulimex B.V.): “Wie vergeet zich voor te bereiden, moet zich voorbereiden om vergeten te worden.”
Patrick Wolswijk (Eni Benelux): “Niet denken in problemen, maar denken in mogelijkheden/oplossingen”
Edward van Acht (Van Happen Containers): “Met nadenken kom je te laat, met voordenken op tijd”
Richard Stange (L1NDA B.V.): “Sales is net als topsport, niemand geniet ervan als je er geen reet van bakt!”
Edwin van den Akker (Electric B.V.): “Door oprechte interesse bouw je aan een duurzame relatie waar beide partijen profijt van hebben.”
Hans Vernooij (Eisenkolb B.V.): “Sales is a sience, not an art.”
Marc van Hemert (Izico): “Alleen ga je sneller, samen kom je verder.”
Ronald Verheijen (Bostik): “Ga naast je klant zitten, je moet het samen doen.”
Sonja Pijpers (Rodac International BV): “Als je als bedrijf wilt slagen, moeten alle medewerkers willen excelleren.”
Wilco Vaessen (IGO-POST b.v.): “The dictionary is the only place where success comes before work.”
Tom Broeder (Crepa B.V.): “Hard werken loont altijd.”
Nis Baar (Van Gunst Asbestsanering): “There’s no business like new business.”
Jan Steur (Simac ICT Nederland): “Leven zonder spijt, dat is zonde van je tijd.”
Rob Donders (Engels Logistiek B.V.): “De Klant heeft een naam.”
Bernard Verburg (Bouwmaat Nederland): “De beste willen zijn.”
Marc van Doorn (OCI Nitrogen): “Care for Growth.”
Patrick Coopmans (Groupon): “Doe de juiste dingen juist, dan ben je overal succesvol.”
Bas van Dorst (Planon): “Sales is het mooiste vak dat er is.”
René Veenstra (Eaton Industries): “Ga uit van je kracht en niet van je beperking.”
Jan Kwanten (Eurosafe Solutions): “Denk in oplossingen en kansen!”
John Schoonaard (Zuidgeest): “De Markt is buiten en niet achter je bureau!”
Sjeng Coenen (Segula Technologies): “Blijf vooral jezelf.”
Maikel Ruijs (Gispen International): “Stil zitten is achteruitgang.”
Theo Martens (Paul Hartmann): “Kijk door de ogen van de klant.”
Dennis Wolf (Quadira): “Blijf positief en als het niet linksom kan, dan maar rechtsom.”