De sales cursus van SalesTopics is maatwerk. We voeren een uitvoerige scan uit waarna wij een cursus ontwerpen aan de hand van beproefde modules die perfect passen bij de behoefte van uw organisatie. Daarnaast geven wij ook sales training. Een cursus of training sales draag direct effectief bij aan uw persoonlijke groet. Als u succesvol wilt zijn met uw onderneming, een verkoopfunctie, als accountmanager of als verkoper dan bent u bij SalesTopics aan het juiste adres.
Meer verkoopresultaat
SalesTopics helpt u om succesvol in sales te zijn. We leren u de juiste attitude, presentatie, gesprekstechnieken en natuurlijk het wel bekende storytelling. Ontwikkeling is het belangrijkste om te kunnen groeien. Bij SalesTopics leert u de juiste sales vaardigheden om uw verkooptechnieken te verbeteren.
Wilt u succes als resultaat?
De Sales Training van SalesTopics brengt uw organisatie een bewezen hoger rendement. Heeft u behoefte aan concrete rendementsverbetering? Maak dan nu een afspraak voor een training op maat, waarin we praktijkgericht werken aan het verbeteren van de Sales Skills en Sales Attitude van uw mensen. Met succes als resultaat.
Onze sales cursussen
Wij bieden nog meer sales gerichte cursussen aan, maar hieronder lichten wij er aantal uit
Klantgericht denken en doen
In onze resultaat gedreven maatschappij hebben klanten genoeg keuze. Zijn ze niet tevreden, dan stappen ze gerust over naar de concurrent. Echter, leveren loyale klanten u een vaste stroom aan inkomsten op. Om meer loyale klanten te creëren bieden wij de training klantgericht denken en doen aan.
Succesvol telefonisch acquireren
Mits het goed wordt ingezet is telefonisch acquireren nog steeds een goede manier om extra klanten binnen te halen. Echter, vinden sales medewerkers het toch lastig om ‘koud’ mensen te contacteren. Dankzij onze training gaat u hier meer resultaat uit halen.
Commerciële vaardigheden voor account managers
Naast kennis over uw product is het ook belangrijk om kennis te hebben over uw klant. In deze training geven wij u concrete tips die u direct in de praktijk kunt toepassen over hoe u zich beter kunt inleven in de klant. Dit creëert meer vertrouwen en daardoor blijven ze langer klant.