Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2021
Gemiddelde waardering 8.7

Verleid de Klant

Onweerstaanbaar zakendoen

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaats vindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigings- strategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

Verleid jezelf

In de Verleid de Klant leest en leert u hoe u het koopgedrag van (potentiele) klanten op een positieve manier kunt beinvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kan inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten.

Een gesigneerd exemplaar bestellen?

JA, leuk idee! Neem met mij contact op:

Meerdere exemplaren met korting bestellen?

JA, ik wil graag meer info over de mogelijkheden:

Nieuwsgierig naar de inhoud?

JA, ik ontvang graag van Verleid de Klant de inleiding en hoofdstuk 1:

Enkele enthousiaste recensies op Managementboek.nl

Op de cover van het boek staat een afbeelding van twee kersen. Zie het lezen van dit boek als het eten van een bakje kersen. Begin bij het eerste hoofdstuk en eet lekker door tot je aan het eind het bakje leeg hebt en het boek uit is. Heerlijk gevoed met goede ideeën, tips en trucs waardoor u en uw bedrijf de wereld weer aankunnen. Een verleidelijk vormgegeven boek, met grappige illustraties en volledige, praktische informatie die u direct kunt toepassen.
Corien Plaisier

Het boek is bijzonder goed leesbaar en bevat tips op het gebied van voorbereiding van een verkoopgesprek, non-verbale communicatie, kleding, hulpmiddelen, internetsites, nieuwsbrieven en verkoopgesprekken. Iedereen die commercieel actief is, kan er zijn of haar voordeel mee doen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen meerdere tips krijgt waardoor de resultaten van alle commerciële activiteiten zullen verbeteren. Wat ik zelf ook erg fijn vind, is dat het zo makkelijk wegleest. Geen saai managementboek met allerlei theoretische modellen, maar praktische tips die hout snijden, geschreven in een stijl die leest als een trein. Mijn conclusie is simpel: Dit boek mag niet ontbreken in de boekenkast van iedereen die commercieel actief is. Een advies aan alle Sales Managers: Lees dit boek en geef het cadeau aan alle account managers en medewerkers verkoop binnendienst. Het zal zeker effect hebben op de behaalde resultaten.
Aad van Endhoven

Voor marketeers, salesprofessionals (en zelfs CRM-managers) met een overwegend functioneel-rationeel talent is dit boek een verrijking. Het gaat meer in op de emotionele kant van de directe klantrelatie, een aspect dat binnen het vakgebied (Klantgericht Ondernemen) naar mijn inzicht (nog) teveel onderbelicht is.
Robert Buisman

Boekinformatie

Uitgeverij: Van Duuren Media.
Uitvoering: Gebonden met steunkleur.
Formaat: 14 x 21 cm.
Jaar uitgave: 2013.
Druk: 2e druk, mei 2014.
Omvang: 152 pagina’s.
Auteurs: Rob Snoeijen & Danielle de Jonge.
Investering: € 19,95.
ISBN: 978-90-8965-147-1.
NUR: 801, 802

Wil je een advies op maat? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail