Op de cover van het boek staat een afbeelding van twee kersen. Zie het lezen van dit boek als het eten van een bakje kersen. Begin bij het eerste hoofdstuk en eet lekker door tot je aan het eind het bakje leeg hebt en het boek uit is. Heerlijk gevoed met goede ideeën, tips en trucs waardoor u en uw bedrijf de wereld weer aankunnen. Een verleidelijk vormgegeven boek, met grappige illustraties en volledige, praktische informatie die u direct kunt toepassen.
Corien Plaisier
Het boek is bijzonder goed leesbaar en bevat tips op het gebied van voorbereiding van een verkoopgesprek, non-verbale communicatie, kleding, hulpmiddelen, internetsites, nieuwsbrieven en verkoopgesprekken. Iedereen die commercieel actief is, kan er zijn of haar voordeel mee doen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen meerdere tips krijgt waardoor de resultaten van alle commerciële activiteiten zullen verbeteren. Wat ik zelf ook erg fijn vind, is dat het zo makkelijk wegleest. Geen saai managementboek met allerlei theoretische modellen, maar praktische tips die hout snijden, geschreven in een stijl die leest als een trein. Mijn conclusie is simpel: Dit boek mag niet ontbreken in de boekenkast van iedereen die commercieel actief is. Een advies aan alle Sales Managers: Lees dit boek en geef het cadeau aan alle account managers en medewerkers verkoop binnendienst. Het zal zeker effect hebben op de behaalde resultaten.
Aad van Endhoven
Voor marketeers, salesprofessionals (en zelfs CRM-managers) met een overwegend functioneel-rationeel talent is dit boek een verrijking. Het gaat meer in op de emotionele kant van de directe klantrelatie, een aspect dat binnen het vakgebied (Klantgericht Ondernemen) naar mijn inzicht (nog) teveel onderbelicht is.
Robert Buisman