Deze interactieve workshop wordt gegeven door ‘Sales-Inspirator’ Rob Snoeijen. Basis voor deze inspirerende workshop vormen zijn boeken Verras de Klant, Knuffel de Klant en Verleid de Klant. Vanuit zijn ervaring én met zijn VERRAS® – visie weet hij als geen ander hoe je VERRASsend en dus onderscheidend kunt zijn. Met meer tevreden klanten en een hogere omzet als resultaat!
Training Emotionele Klantbeleving
Maak ambassadeurs van uw klanten
Veel bedrijven hebben rationeel gezien de dienstverlening richting hun klanten redelijk tot goed op orde. Ze voldoen aan het verwachtingspatroon van de klant. Niks mis mee, zou je zeggen. Maar de economie en de transparante markt waarin we leven, is volop in beweging. Producten en diensten zijn gemakkelijk uitwisselbaar. Het wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden, op een ‘andere’ manier, waarmee u écht het verschil maakt. In deze workshop leert u hoe u emotionele klantbeleving succesvol integreert in uw organisatie!