Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2021
Gemiddelde waardering 8.7

Training Emotionele Klantbeleving

Maak ambassadeurs van uw klanten

Veel bedrijven hebben rationeel gezien de dienstverlening richting hun klanten redelijk tot goed op orde. Ze voldoen aan het verwachtingspatroon van de klant. Niks mis mee, zou je zeggen. Maar de economie en de transparante markt waarin we leven, is volop in beweging. Producten en diensten zijn gemakkelijk uitwisselbaar. Het wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden, op een ‘andere’ manier, waarmee u écht het verschil maakt. In deze workshop leert u hoe u emotionele klantbeleving succesvol integreert in uw organisatie!

Bezieling in klantbehoud zorgt voor klantloyaliteit

Programma

In deze interactieve en praktische training krijgt u o.a. antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is emotionele klantbeleving en wat zijn de organisatiewaarden?
  • Hoe maakt u met emotionele klantbeleving het verschil?
  • Welke kansen levert emotionele klantbeleving uw organisatie op?
  • Hoe ziet de ‘reis’ van de klant binnen uw organisatie eruit?
  • Wat zijn de verschillen tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid?
  • Hoe maak ik het overtreffen van klantverwachtingen structureel eigen?
  • Hoe regisseer ik klantbeleving en hoe vergroot ik mijn ‘gun-factor?
  • Welke contactmomenten heb ik met klanten en waarin maak ik het verschil?
  • Hoe creëer ik bewustwording bij mijn medewerkers, zodat ze een stapje extra doen?
  • Hoe stelt u uw eigen ‘Verras de Klant’ of ‘Knuffel de Klant’ –programma samen?

Resultaat

  • U bent zich bewust van de factoren die een rol spelen bij emotionele klantbeleving.
  • U heeft invloed op klantbeving, neemt uw verantwoordelijkheid en draagt deze positief uit.
  • U herkent de ‘momenten van de waarheid’ en maakt daadwerkelijk het verschil.
  • U realiseert een hogere klanttevredenheid en een duurzame klantloyaliteit.
  • U krijgt veel werkplezier! Emotionele klantbeleving levert u en uw klant veel waardering op.

Voor wie

De workshop Emotionele Klantbeleving is maatwerk. De speciaal voor uw organisatie samengestelde workshop helpt u en uw medewerkers om klanten emotioneel te beïnvloeden en daarmee de klanttevredenheid te vergroten en de klantloyaliteit te verhogen.

Onze aanpak

  • 1. Doelstelling

  • 2. Voorbereiding

  • 3. Training

  • 4. Evaluatie

  • 5. Borging

Uw inspirator

Deze interactieve workshop wordt gegeven door ‘Sales-Inspirator’ Rob Snoeijen. Basis voor deze inspirerende workshop vormen zijn boeken Verras de Klant, Knuffel de Klant en Verleid de Klant. Vanuit zijn ervaring én met zijn VERRAS® – visie weet hij als geen ander hoe je VERRASsend en dus onderscheidend kunt zijn. Met meer tevreden klanten en een hogere omzet als resultaat!

Investering

De investering voor deze unieke workshop ‘Emotionele Klantbeleving’ is afhankelijk van de exacte trainingsbehoeften. Deze kan per organisatie verschillen. Maatwerk levert het maximale rendement op. Aan de hand van een scherpe analyse werken wij een op maat gesneden trainingsvoorstel uit. Volledig toegespitst op uw wensen. Nodig ons uit voor een vrijblijvend gesprek.

Interesse in deze Sales Training? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail

Zij gingen u voor

Sales Opleider 2021
  • Praktijk- en resultaatgericht
  • Creatief en innoverend
  • Unieke maatoplossingen
  • Vernieuwende programma's
  • Ontwikkelt Sales talent
  • Aantoonbare resultaten
  • Ervaren trainers met passie
8.7

Gemiddelde waardering
van onze deelnemers

We laten graag onze klanten aan het woord!

Onze ambassadeurs

Sales Topics luistert naar de wensen van de klant en verdiept zich in de materie. Je voelt je gelijk begrepen. De commerciële begeleiding gebeurt vanuit intrinsieke motivatie. Dat voel je. Dat proef je. Daar vaart de verkoper wel bij en uiteindelijk de toekomstige klant ook.

Kees Ritmeester

Kees Ritmeester
Eigenaar / Makelaar
Ietsanders Makalaars

Het hele team is weer opgefrist door SalesTopics. Geen poespas maar een doelgerichte training. De training voldeed aan onze eisen en was precies wat we voor ogen hadden. In de praktijk al e.e.a. toegepast en de resultaten zijn al zichtbaar.

Mark van Beek

Mark van Beek
Eigenaar
Hooghuis Sportservice

Goede training, sluit aan bij mijn wens om als bouwkundige meer sales skills te krijgen. De afwisselende manieren van klassikale trainingen, zelfstudie en video analyses maken de training levendig en praktisch waardoor ik deze als zeer leerzaam heb ervaren.

Erwin Harmelink

Erwin Harmelink
Verkoop Adviseur
Dijkhof Bouw