Salestopics: Uw verkoopresultaten verbeteren?
Menu
  • Home
  • Over SalesTopics
  • Contact
Inloggen SalesTopics Academy
Bel 040 - 2240375 of stuur een email naar info@salestopics.nl

Top 10 meest populaire SalesTopics trainingen

SalesTopics Academy

Top 10 meest populaire trainingen

Commerciële Vaardigheden voor Account Managers

Veel verkopers richten zich op het verkopen van hun eigen producten en/of diensten in plaats van de behoefte van de klant centraal te stellen. Hierdoor ontstaat er geen vertrouwen, waardoor opdrachten uitblijven. Geen opdracht is geen omzet en dus op termijn geen bestaansrecht! Om klanten (en marges) te behouden, en om nieuwe klanten voor zich te winnen, is de Account Manager genoodzaakt om minder vrijblijvend en met meer professionaliteit…

Lees meer

Commerciële Vaardigheden voor Verkoop Binnendienst

De verkoop binnendienst krijgt een steeds belangrijkere rol binnen verkooporganisaties. Zij zijn het hart van de organisatie en hebben dagelijks intensieve contacten met veel klanten. Deze contacten blijken veelal reactief, waardoor kansen op extra omzet gemist worden. Het is zeer kansrijk om in deze contacten vanuit een proactieve en klantgerichte houding te reageren. Met een scherp oog voor commerciële kansen. Met als doelstelling meer…
Lees meer

Commerciële Vaardigheden voor Technici

Bij de verkoop van technische producten of diensten is de kennis van de verkoper belangrijk. De feitelijke inhoudelijke kennis is vaak in orde, maar de commerciële vaardigheden krijgen te weinig aandacht. En in de commercie geldt dat juist de verbale en non-verbale communicatie de meeste informatie oplevert. Zonder deze vaardigheden ontstaat er geen verbinding en blijft de order uit. In deze training leert u hoe wederzijds begrip creëert…
Lees meer

Beurstraining ‘Beter acteren op Beurzen’

Veel bedrijven investeren veel tijd en hoge kosten in de deelname aan een (vak)beurs. Vaak gaat alle energie uit naar het ontwerp van een indrukwekkende beursstand en wordt de standbemanning, die voor business moet zorgen, vergeten. Gevolg is dat zij niet goed zijn voorbereid, niet de juiste contacten leggen, met als gevolg een laag rendement uit de beursdeelname. Een goed voorbereide standbemanning…

Lees meer

Strategisch (Key) Account Management

Vraagstukken bij grote klanten worden steeds complexer en vragen om een integrale en innovatieve aanpak. Doet u dit niet met een doordachte aanpak dan loopt u het risico uw belangrijkste klanten, en dus veel omzet, te verliezen. Het is van belang om de band met de belangrijke strategische accounts systematisch en op alle niveau’s zo te versterken dat er wederzijdse afhankelijkheid ontstaat. In deze training leert u Strategich (Key) Account Management…
Lees meer

Succesvol Telefonisch Acquireren

De tijd dat klanten kwamen ‘aanwaaien’ is voorbij. Vandaag de dag zullen we zelf het initiatief moeten nemen en klanten proactief benaderen. Immers, het werven van nieuwe klanten is noodzakelijk voor het voortbestaan van iedere organisatie. Als er geen nieuwe klanten worden gewonnen, komt er minder omzet binnen. Met als gevolg dat investeringen achterblijven en op termijn de continuiteit in gevaar komt. Veel salesmensen vinden het echter…
Lees meer

Resultaatgericht (prijs-) onderhandelen

Onderhandelen doen we, ieder in zijn eigen rol, elke dag. In een steeds meer door prijs gedreven markt is het belangrijk om goed te kunnen (prijs-)onderhandelen om een optimale uitkomst te bereiken. Doen we dit niet goed, dan kost ons dit direct omzet en resultaat. Goed onderhandelen vergt training en vaardigheid. In deze training leer je alle facetten van resultaatgericht (prijs-)onderhandelen, die gebaseerd zijn op effectief…
Lees meer

Professioneel Zakelijk Presenteren

Presenteren doet niemand zo maar even. Veel mensen zien op tegen het houden van een toespraak. Het is moelijk om op een podium op een natuurlijke wijze te presenteren. Maar wordt de boodschap niet op de juiste wijze overgebracht, dan haken toehoorders af. Presenteren voor publiek is een vak apart, maar u kunt het leren. In de training Professioneel Zakelijk Presenteren leert u dat u met de juiste aanpak en een goede voorbereiding uw…
Lees meer

Psychologisch Verkopen

U gaat naar een supermarkt voor een paar artikelen en komt met een volle winkelkar buiten. Herkenbaar? We worden dagelijks beïnvloedt door prikkels waar ons onderbewuste brein gevoelig voor is. Volgens onderzoek van neurowetenschappers neemt het onderbewuste brein meer dan 85% van onze beslissingen. Waarom zouden wij in de sales geen gebruik maken van deze wetenschap? In deze training krijgt u inzicht in de psychologie van…
Lees meer

Klantgericht denken en doen

n de transparante wereld waarin we leven zijn producten en diensten gemakkelijk uitwisselbaar. Klanten zijn kritisch, minder loyaal en stappen sneller over, met een omzetdaling als gevolg. Om klanten (en marges) te behouden is klantgericht denken en doen essentieel om als organisatie succesvol te zijn. Dit vraagt om betrokken en slagvaardige medewerkers. In de training ” Klantgericht denken en doen ” krijgt u de belangrijkste inzichten…
Lees meer
salestopics-logo

SalesTopics
Training & Consultancy B.V.
Dirk Heziuslaan 5
5591 AA Heeze

040-2240375

info@salestopics.nl

IBAN : NL69 INGB 0008 0962 41
BTW nr. : NL.8589.04.949.B01

KvK Eindhoven : 71922733
Algemene Voorwaarden
Privacyverklaring

Lid van de Beukenrode Groep

Links

  • Sales Training
  • Sales Coaching
  • Sales Consultancy
  • SalesTopics Academy
  • Sales boeken
  • Sales Inspiratie
  • Sales Blog
  • Sales Sprekers
  • Sales Toppers
  • Sales Online Training
  • Sales Online Coaching
  • SalesToffer – App
  • SalesFeed
  • Sales – Offery
  • Sales Online

Laatste Tweets

Inspiratie mail

Meld je aan voor de SalesTopics
Inspiratie mail, vol met artikelen
en sales inspiratie met veel
praktische, direct toepasbare tips:
Inloggen SalesTopics Academy

Social Media

Snelmenu

  • Home
  • Over SalesTopics
  • Contact
Copyright © 2016 SalesTopics. Website door Your Productions.