Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2022
Gemiddelde waardering 8.7

Sales Inspiratie voor succesvolle sales

Creativiteit en lef maken het verschil

Kent u het gevoel van zo’n dag dat alles lijkt te lukken? Het zijn de dagen dat u de energie door uw lichaam voelt stromen. U voelt zich gemotiveerd en gedreven en het succes lijkt vanzelf te komen. Waarom? Uw energie, uw enthousiasme, vertaalt de klant als geloof in uzelf en uw product. En dat vertaalt zich in meer verkoopresultaat. Hoe nu die energie vasthouden? Inspiratie is een bron van motivatie en energie. Wanneer u zich geinspireerd voelt, uit zich dat in een energieke houding en motivatie om succesvol te acteren. Ook succesvol verkopen, begint bij motivatie en inspiratie. Inzet is belangrijk, maar het zijn de sprankelende ideeën die leiden tot het echte succes. Die de motor aan de gang houden en ervoor zorgen dat alles meezit. Wilt u de energie (weer) door uw lichaam, werk en afdeling voelen stromen? Rob Snoeijen van Sales Topics biedt een aantal bewezen inspiratiesessies in de vorm van een training, workshop of lezing.

Verras de Klant

Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk om uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra’s. Kortom, ‘Verras de Klant’. Bijvoorbeeld met een kerstkaart in de zomer, een offerte verpakt in een blik of laat uw klant zomaar een prijs winnen. U zult ervaren dat klanten uw initiatieven belonen, want u bent immers diegene die opvalt tussen al die andere verkopers waar hij mee te maken heeft. En daar gaat het om!

Deze inspiratiesessie is gebaseerd op het boek ‘Verras de Klant’. Het boek met meer dan honderd inspirerende ideeën voor een creatieve klantgerichte aanpak in de praktijk. Ideeën die verfrissend en verrassend zijn. Ideeën die vooral bruikbaar en eenvoudig toepasbaar zijn. Ideeën waarbij creativiteit de belangrijkste succesfactor is. Ervaar hoe leuk en inspirerend het is om de inspiratietips toe te passen!

  • Lezing (1.00 uur)
  • Mini workshop (2.00 uur)
  • Workshop (4.00 uur)
  • Training (1 dag)

Knuffel de Klant

Klantknuffelen is dé nieuwe dimensie in klantbehoud en klantgroei; de enige manier waarop u zich nog echt kunt onderscheiden in een tijd waarin enkel klanttevredenheid niet meer volstaat. Het is nu aan de ‘verkoper nieuwe stijl’, de hugger, die naast het realiseren van een rationele betrokkenheid tussen klant en leverancier nu ook moet zorgen voor wederzijdse emotionele betrokkenheid. Klantknuffelen is een bewezen filosofie met als doel klantverwachtingen steeds te overtreffen en daarmee klantgroei te realiseren.

Deze inspiratiesessie is gebaseerd op het boek ‘Knuffel de Klant’. Het boek dat antwoord geeft op de vraag hoe klantknuffelen werkt, hoe een organisatie haar huggers maximaal kan laten renderen en vooral hoe een klant geknuffeld kan worden. De combinatie van het grootschalige knuffelonderzoek, een wetenschappelijke onderbouwing, unieke knuffelinterviews met bijzondere organisaties en de vele praktische knuffelvoorbeelden van sales professionals uit het hele land, vormt een onuitputtelijke bron van inspiratie om trouwe klanten daadwerkelijk te transformeren tot oprecht enthousiaste ambassadeurs.

  • Lezing (1.00 uur)
  • Mini workshop (2.00 uur)
  • Workshop (4.00 uur)
  • Training (1 dag)

Verleid de Klant

Wilt u zakelijk onweerstaanbaar zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor u als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet u zichzelf flink op voorsprong.

Deze inspiratiesessie is geïnspireerd op het boek ‘Verleid de Klant’. Het boek met doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk, verleidelijk taalgebruik tot aan offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzet om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten.

  • Lezing (1.00 uur)
  • Mini workshop (2.00 uur)
  • Workshop (4:00 uur)
  • Training (1 dag)

Andere inspirerende Salesthema’s

Bent u op zoek naar inspiratie op andere gebieden? Ook daar helpt SalesTopics u mee. Bijvoorbeeld als het gaat om thema’s zoals klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, het overtreffen van klantverwachtingen, commercieel communiceren en meer. Inspiratiesessies zijn maatwerk. Neemt u contact met ons op om te bespreken hoe wij de inspiratie voor u, uw team of uw klanten het beste kunnen vormgeven.

Wilt u de energie (weer) door uw afdeling voelen stromen?

SalesTopics inspireert en motiveert met een aantal bewezen inspiratiesessies. Schakel nu SalesTopics in voor een training, workshop of lezing. En laat SalesTopics u helpen om met creativiteit en lef het verschil te maken!

Wilt u een advies op maat? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail
SalesTopics Academy

De Top 10 meest populaire SalesTopics trainingen

SalesTopics Academy

Kwalitatief, hoogstaande opleidingsprogramma’s

De SalesTopics Academy biedt een groot scala aan opleidingen, workshops en trainingen op het gebied van Sales, Klantgerichtheid en Commerciële Communicatie. Zowel online als klassikaal. Onze trainingen leveren een aantoonbare bijdrage aan de persoonlijke groei van de deelnemer en de verbetering van het bedrijfsresultaat van de organisatie.

SalesTopics Academy biedt de volgende opleidingen en trainingen

  • Incompany Training (Klassikale Sales opleidingen)
  • Online Sales Training (E-Learning)
  • Blended Learning (Combinatie van klassikaal leren en E-learning)
  • Sales-ABC opleidingen
  • Individueel Sales Ontwikkeltraject
We laten graag onze klanten aan het woord!

Onze ambassadeurs

AED Solutions
Albert Heijn
Alttero
Anexo
AON
Apex International
Asmodee
Atlas
Batavia Groep
Beleef tv
Bierens
Bintra
BioCheck
Biomedic
Camozzi Automation
Ceva
Chain Logistics
Contacta
Conval
Corendon
CSU
Curatec
Data concept
De Bestelbox
Denit
Derbigum
Diffutherm
Dijkhof Bouw
Dimensional Insight
Driessen
DSM
Dulimex
Dycore
Eisenkolb
ENI
Euro Milieu
Euromate
Eurosafe Solutions
Exite ICT
Festool
Flanders Food Productions
Fritom
Gerlach
Gewoon Trined
Gispen
Goelst
Goudsmit
Groneman
Hago
Haller
Heuschen & Schrouff
Holland Air Pumps BV
Hollandplant
Hooghuis
Hurkmans Groep
Hydrauvision
Hydro
Iets anders Makelaars
IHC
Injectable Kliniek
Intratone
IsoBouw
Jotun
JW Real Estate
Kaas koning
Kawasaki
Ketterer
KGS
Kimmenade
Kroonint
L1nda
Laminaat en parket
Louwman
Manpower
Mastermate
Metalwire
Mitshubishi liften
Mobile Technologies
Montakon
Moteo
Next Level
Nieuwe Weme
OBO Betterman
OCI
Oma Bobs
Omnicol
Onlevel
Optimum Group
Parker
PharmaFluids
Pinkroccade
Potato King
Resinex
Rodac
Roll-lift
Roos Groep
Rosler
Rottodyne Asselbergs
RZCC
Sam works
Sedico
Segula
SK Natuursteen
Sligro
Snappet
Spronken
Staco
Stas
STE
Stevacon Bouw
Storm
Syndus Group
TCK Sports Group
Templafy
Timac AGRO
Timmers Food Creations
TMS
TNO
TRINED
TSG
TU Eindhoven
Ulamo
UniCarriers
van Happen Containers
Van Zelst
VDL
Veenstra
Venttri
Verhoeven
W Bos Makelaars
Watson Marlow
Websitepromotor
Wis Service
Zeelandia
Zig Zag Solar