Sales Inspiratie voor succesvolle sales
Sales Inspiratie voor succesvolle sales
Creativiteit en lef maken het verschil
Kent u het gevoel van zo’n dag dat alles lijkt te lukken? Het zijn de dagen dat u de energie door uw lichaam voelt stromen. U voelt zich gemotiveerd en gedreven en het succes lijkt vanzelf te komen. Waarom? Uw energie, uw enthousiasme, vertaalt de klant als geloof in uzelf en uw product. En dat vertaalt zich in meer verkoopresultaat. Hoe nu die energie vasthouden? Inspiratie is een bron van motivatie en energie. Wanneer u zich geinspireerd voelt, uit zich dat in een energieke houding en motivatie om succesvol te acteren.
Ook succesvol verkopen, begint bij motivatie en inspiratie. Inzet is belangrijk, maar het zijn de sprankelende ideeën die leiden tot het echte succes. Die de motor aan de gang houden en ervoor zorgen dat alles meezit. Wilt u de energie (weer) door uw lichaam, werk en afdeling voelen stromen? Rob Snoeijen van Sales Topics biedt een aantal bewezen inspiratiesessies in de vorm van een training, workshop of lezing.
Verras de Klant
Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk om uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra’s. Kortom, ‘Verras de Klant’. Bijvoorbeeld met een kerstkaart in de zomer, een offerte verpakt in een blik of laat uw klant zomaar een prijs winnen. U zult ervaren dat klanten uw initiatieven belonen, want u bent immers diegene die opvalt tussen al die andere verkopers waar hij mee te maken heeft. En daar gaat het om!
Deze inspiratiesessie is gebaseerd op het boek ‘Verras de Klant’. Het boek met meer dan honderd inspirerende ideeën voor een creatieve klantgerichte aanpak in de praktijk. Ideeën die verfrissend en verrassend zijn. Ideeën die vooral bruikbaar en eenvoudig toepasbaar zijn. Ideeën waarbij creativiteit de belangrijkste succesfactor is. Ervaar hoe leuk en inspirerend het is om de inspiratietips toe te passen!
- Lezing (1.00 uur)
- Mini workshop (2.00 uur)
- Workshop (4.00 uur)
- Training (1 dag)
Knuffel de Klant
Klantknuffelen is dé nieuwe dimensie in klantbehoud en klantgroei; de enige manier waarop u zich nog echt kunt onderscheiden in een tijd waarin enkel klanttevredenheid niet meer volstaat. Het is nu aan de ‘verkoper nieuwe stijl’, de hugger, die naast het realiseren van een rationele betrokkenheid tussen klant en leverancier nu ook moet zorgen voor wederzijdse emotionele betrokkenheid. Klantknuffelen is een bewezen filosofie met als doel klantverwachtingen steeds te overtreffen en daarmee klantgroei te realiseren.
Deze inspiratiesessie is gebaseerd op het boek ‘Knuffel de Klant’. Het boek dat antwoord geeft op de vraag hoe klantknuffelen werkt, hoe een organisatie haar huggers maximaal kan laten renderen en vooral hoe een klant geknuffeld kan worden. De combinatie van het grootschalige knuffelonderzoek, een wetenschappelijke onderbouwing, unieke knuffelinterviews met bijzondere organisaties en de vele praktische knuffelvoorbeelden van sales professionals uit het hele land, vormt een onuitputtelijke bron van inspiratie om trouwe klanten daadwerkelijk te transformeren tot oprecht enthousiaste ambassadeurs.
- Lezing (1.00 uur)
- Mini workshop (2.00 uur)
- Workshop (4.00 uur)
- Training (1 dag)
Verleid de Klant
Wilt u zakelijk onweerstaanbaar zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor u als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet u zichzelf flink op voorsprong.
Deze inspiratiesessie is geïnspireerd op het boek ‘Verleid de Klant’. Het boek met doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk, verleidelijk taalgebruik tot aan offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzet om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten.
- Lezing (1.00 uur)
- Mini workshop (2.00 uur)
- Workshop (4:00 uur)
- Training (1 dag)
Andere inspirerende Salesthema’s
Bent u op zoek naar inspiratie op andere gebieden? Ook daar helpt SalesTopics u mee. Bijvoorbeeld als het gaat om thema’s zoals klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, het overtreffen van klantverwachtingen, commercieel communiceren en meer. Inspiratiesessies zijn maatwerk. Neemt u contact met ons op om te bespreken hoe wij de inspiratie voor u, uw team of uw klanten het beste kunnen vormgeven.
Wilt u de energie (weer) door uw afdeling voelen stromen?
SalesTopics inspireert en motiveert met een aantal bewezen inspiratiesessies. Schakel nu SalesTopics in voor een training, workshop of lezing. En laat SalesTopics u helpen om met creativiteit en lef het verschil te maken!
5591 AA Heeze